window.dataLayer = window.dataLayer || []; function gtag(){dataLayer.push(arguments)}; gtag(\'js\', new Date()); gtag(\'config\', \'UA-105998627-1\');

Ilgavaisiai agurkai

Ilgavaisiai agurkai – puikiai tinkantys salotoms, yra sultingesni, kiek plonesnės žievelės. Vieneto svoris svyruoja 250-350 g ribose. Ilgavaisiai agurkai atsparesni šalčiui, jie sodinami Sausio mėnesį, o jų derliumi galime džiaugtis jau ankstyvą pavasarį. Šviežio, tikro agurko kvapas ir skonis!

Šimte gramų agurkų yra 11% vitamino K, 4% vitamino C, magnio, kalio ir mangano, 2% vitamino A, tiamino, riboflavino, B-6, folio rūgšties, pantoteno rūgšties, kalcio, geležies, fosforo ir dieninė vario bei cinko dozės. Agurkai taip pat yra lignanai, ir tyrimai parodė jog jie mažina širdies, kraujagyslių ligų ir kelių rūšių vėžio rizikas. Daugelis tyrimų parodė, kad agurkų vartojimas sumažina nutukimo, diabeto, širdies ligų ir bendrojo mirtingumo riziką. Agurkai taip pat naudingi hidratacijai, odai bei kaulų sveikatai. Energetinė vertė 100g – 14kcal.

Maistinė vertė 100 g :                                 

  • Angliavandenių 2 g                                                  
  • Baltymų 1 g

* Lignanai – junginiai, sumažinantys riebalų ir gliukozės kiekį kraujyje.